
Вече е готов и рекламният клип, който призовава хората по цял свят не само да изключат осветлението си за 60 минути, но и да направят първи малки стъпки към по-устойчив начин на живот след това.
Тази година кампанията разширява своето послание и призовава хората към по-екологично мислене и след края на "Часът на Земята".
Миналата година в инициативата се включиха 126 страни, повече от 4000 града, като от България участваха 44 града. Осветлението угасна за един час и в 8 от 10-те най-големи метрополиса в света, сред тях които Лондон, Ню Йорк, Париж, Москва, Токио, Пекин, Делхи, Сидни, Рио де Жанейро, както и станцията "Дейвис" в Антарктика.
"Часът на Земята" започва през 2007 г. в Австралия, когато 2,2 милиона домакинства и фирми в град Сидни угасили осветлението си за един час, за да покажат, че е време да се предприемат реални стъпки срещу промените в климата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар